TRAVEL DIARY #Milan

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben a Milánói kirándulásunkról mesélnék kicsit. 3 napra utaztunk el a nővéremmel.

Első nap

Elsőként kezdeném azzal, hogy WizzAirrel utaztunk, reggel korán indultunk. Semmi probléma nem volt, (leszámítva azt hogy utálok várni :D) nem késett.

9 körül már ott is voltunk. Malpensara érkeztünk, ezt követően a Cadorna megállóig mentünk tovább, hogy átvegyük a már online megvásároltt "Milano Card-ot". (Interneten meg lehet vásárolni, ki kell nyomtatni az ezt igazoló papírt, és a Cadorna megállónál lehet átvenni egy kijelölt ponton.

Ezután elindultunk a szállásra, ami a belvároson kívül esett. Egészen pontosan Rho Feria megállónál kellett átszállnunk a 35ös buszra. 30-45 perc alatt értünk be pl a Dómhoz. Kicsit soknak tűnik, de a szálloda olyan szép volt, hogy teljes mértékben kárpótolt.

Hall

Szobánk

Kilátás

Nagyon tetszett a design, az épület (egyébként 22 emeletes), mi a 15. emeleten laktunk. Nagyon nagyon tetszett a szoba, főleg a szoba közepén lévő zuhanykabin - ami félig nyitott volt, alul matt felül pedig sima átlátszó. Helykihasználás szempontjából nagyon jó ötlet, hiszen nem volt külön fürdőszoba, ahogy a képeken is láthatjátok. (én elfelejtettem lefotózni, úgyhogy a honlapról szedtem le egy képet róla. :D )

Miután becsekkoltunk a szállodába, el is indultunk várost nézni. A szállodának volt úgynevezett shuttle "szolgáltatása" ami annyit tesz, hogy naponta többször is bevisznek az egyik metró megállóhoz.

Szóval természetesen első állomás a Dóm volt. Én már voltam kint 5 éve, úgyhogy én már láttam, de azért jó volt újra megnézni. Még mindig ugyan olyan szép mint eddig. Váltottunk jegyet a City Sightseeing városnéző buszocskára, amivel jó sok mindent meg tudtunk nézni viszonylag rövid idő alatt.

Ezután visszamentünk a hotelbe. Mellette volt egy Lidl, így mondanom sem kell, hogy 2 reggelit, és egy vacsorát is letudtunk olcsón.

És persze ha már van wellness, kipróbáltuk, és este lementünk egy kicsit fürdeni. Ugye mondanom sem kell, hogy itt is nagyon menő a design. Ja és a második emeleten volt ez az egész részleg. *-*
Van egy nagy medence, egy jacuzzi (ami most jelenleg sajnos nem üzemelt) és volt még szauna is, amit végül nem próbáltunk ki.

Második nap

Másnap (is) korán keltünk, és felszálltunk a turista buszra, csak most egy másik vonalra. (3 vonal van) Aztán visszamentünk a Dómhoz, és kerestünk valami kajáldát, mert már nagyon éhesek voltunk. Annyira beleéltük magunkat a városnézésbe, hogy konkrétan elfelejtettünk enni..:D

Spagettit ettem, annyira nem fogott meg, nem mondom hogy rossz volt, de azért ettől jobbat is el tudnék képzelni ennyi pénzért.

Utána még csináltunk pár képet a Dómról, illetve a Vittorio Emanuele Galériáról. Meg néhány outfit fotót.. :) És amúgy tényleg nagyon kényelmes ez a magassarkú, de persze volt nálam váltó cipő. :)

Ruha: Prieston Love

Ezután elindultunk a Primarkba. Még reggel megérdeklődtük a szállodában, hogy hogyan juthatunk ki oda. Nagyon bonyolult, és hosszú út volt, mert a városon kívül esik. Szó szerint. Nagy nehezen megtaláltuk a buszt, ami épp akkor indult...És óránként járt..Szerencsére a sofőr kedves volt, látta hogy futunk, és megállt. Még így is, hogy elértük, kb 3/4 óra volt kijutni.. Ja és busz csak 1x megy egy délután, méghozzá kettőkor, szóval haza csak taxival tudtunk menni.. Szóval ha a Primarkba szeretnétek menni, menjetek az erre kijelölt busszal, mert mint megtudtuk mindössze 5 euróért ki lehet jutni.........(a sightseeing-os busz szórólapján van rajta a többi infó)
Na de végülis megérte, hiszen vettem nagyjából 3 nadrágot, felsőket, sálat, övet stb.. Ami azért nagy szó mert mostanában egyáltalán nem tudtam olyan nadrágot venni amire azt mondtam volna hogy tényleg jól áll.. :) Összességében persze őszi dolgokat vettem. Hogy miket vettem, azokat majd úgyis fogjátok látni rajtam instán is (@rak.dominika) meg persze itt a blogon is.

Ezután vissza mentünk a hotelbe. Megvacsoráztunk, aztán lementünk fürdeni.

Harmadik nap

Első utunk a sky terrace-ra vezetett, ugyanis teljesen megfeledkeztünk arról hogy van ilyen..
De kár lett volna kihagyni, nagyon szép volt a kilátás. :)

Ezután megkezdődött a legintenzívebb napunk. Első állomás a Garibaldi Fs volt. Ott főleg a felhőkarcolókat, illetve a különleges építményeket néztük meg. (Egyébként ennél a megállónál volt a modellügynökség, ahol dolgoztam.)

Ezután átmentünk Giola metrómegállóig, ahol megnéztük a Bosco Verticale - függőleges erdőt.
Nagyon nagyon tetszett, annyira szép..:) Ja és amúgy itt tényleg laknak.

A harmadik megálló a Navigli volt, ami a Pta Genova F.s megállónál található.
Szép,szép, de azért el kell mondjam, hogy ez még mindig szebb képen, mint élőben.

Azért csináltunk pár képet, és kerestünk a közelbe egy jó kis pizzériát, mert nyilván én nem mehetek el úgy Olaszországból hogy nem ettem pizzát.. :D
Szóval találtunk egy jó helyet, ahol még az árak is viszonylag kedvezőek voltak. :)
Hatalmas pizzát kaptunk, és nagyon finom volt.

Utána, az utolsó állomásunk következett a Castello Sforzesco volt. Ettünk egy fagyit, csináltunk pár képet, szétnéztünk. Aztán még elmentünk a Turro megállóhoz, ahol laktam mikor kint voltam.Utána mentünk is a szállodába, a csomagokért. Már reggel kicsekkoltunk, de a bőröndöt ott hagytuk a szállodában, hogy ne kelljen cipelni mindenhova.
Bőven volt idő kijutni a reptérre. Így sikerült kb 4 órával hamarabb kiérni.. :D

Bőven volt idő kijutni  a reptérre. Alig találtuk meg a security checket, mint utóbb kiderült azért, mert máshogy volt kiírva. De ezt senki nem mondta volna.. Pedig megkérdeztünk vagy 5 embert.. :D
Mind1 szóval mivel vettünk Priorityt a jegyünk mellé, így felvihettük a kézi poggyászt a repülőre, feladott poggyászunk meg nem volt.

Szétnéztünk még bent a repülőtéren. Szerencsére találtunk egy Milánói sminkmárkát a "Kiko"t ahol olyan nagy leárazások voltak, hogy 2 euróért vettem nagyon jó minőségű rúzsokat. :)

Illetve egy Zara is volt, ahol szintén nagy leárazások voltak.. És megvettem életem cipőjét..mind árba, mind kinézetre..:D

Éés 2 random kép a városból.. :)

Ezután már csak várakoztunk, vettem egy Vougeot, meg egy S Moda magazint, olvasgattunk ...
3/4 óra késéssel indultunk el, és  mindössze 5 percet késtünk.. :)

Összességében nagyon szeretem ezt az országot, ugyan olyan szép mint amikor utoljára voltam.
Nagyon kedvesek az emberek, bárkit megkérdeztünk, mindenki nagyon kedves volt. A szálloda nagyon szép, szintén kedvesek voltak, tiszta volt, és nagyon szép a kilátás. A környék, ugye azt mondtam hogy kívül esik a belvároson, így azt mondanám, hogy este már nem biztos hogy mászkálnék egyedül. De alapvetően nem vészes. Este úgy sem mászkáltunk. :)
Az egyetlen negatívum számunkra, hogy eléggé idegesítő a Dómnál, a Castellónál illetve egyéb nevezetességeknél állandóan jönnek oda az emberek, hogy vegyél selfie botot, power bankot stb... Mikor 5 perc alatt már öten jönnek oda, az azért már tényleg elég zavaró.

Elég sok mindent megnéztünk, de még mindig van látni való, úgyhogy még biztos vissza fogok térni. :)

Bármi kérdésetek van, nyugodtan írjatok akár instagrammon, akár e-mailben. :)